SETAP

Sık Sorulan Sorular

S: İnternet veya modem arızası olduğunda sistemi kullanabilecek miyim?
C: Sistem bulut sistem olduğu için, internet bağlantınız yoksa sistemi kullanamıyorsunuz. Ancak günümüz şartlarında cep telefonunda ki internetinizi bilgisayar veya tabletinizle paylaştığınız da erişim sağlayabilmektesiniz. Karasal hatlarda yani ülke genelinde erişim sorunu yoksa sistem 7/24 çalışmaktadır.

S: Yedek almak için ne yapmam gerekiyor?
C: Sunucumuz otomatik olarak günde 2 kez bulut yedek almaktadır. Sizin yedek almanız için bir işlem yapmanıza gerek yok. (Firma sorumlusunun bulut hesabına yedeğin bir kopyasını oluşturmak için çalışıyoruz.)

S: Sistemi aldım ve kullanıyorum, bir yıl sonraki zamlar yada ücretler nasıl belirleniyor.
C: Sunucu ve sistemde ki yazılımların lisans ücretleri, destek aldığımız sağlayıcı firma tarafından Dolar karşılığı kur olarak faturalandırmaktadır. Yıllık kur değişikliği kadar artış yada düşüş yapılarak fiyatlarımız belirlenmektedir. TL değerini korumak için yıllık ücretleri sabit tutmaktayız. Firmamızdan destek alan müşterilerimizin adeti arttığı için, Serverlarımız da ki müşteri başına düşen maliyet yükümüz azalmaktadır. Amacımız çok kazanmak değil. 2 yıldır server maliyetlerimizi TL olarak aynı tutmaktayız.

S: Setap Portal dan ayrılmak istiyorum, içinde ki bilgilerim ne olacak?
C: Yazılımın kod hakları tarafımızdadır. İçerikte ki yani veri tabanına kaydettiğiniz bilgiler tarafınıza aittir. Hiç bir ücret talep etmeden firma sorumlunuza, bilgilerin güvenliği için içerik şifrelenerek teslim edilecektir. Şifre sadece firma sorumlusunun mail adresine ve cep telefonuna iletilecektir. İlişki kesme belgesinin düzenlendiği tarihten 1 ay sonra tarafınıza ait olan bilgilerin tamamı sunucularımızdan silinerek bilgilendirileceksiniz. Bilgi işlem sorumlusu firmanız olarak bilgi güvenliğinize önem veriyoruz.

Başka bir sorum var?

En kısa zamanda sorunuza cevap vereceğiz.